Zabawki w kolorze żółto-czarnym i trochę zielonego
Ja jestem bardzo dobrym fotografem, tylko mój aparat jeszcze o tym nie wie.
Jarek Dabrowski napisał/a:A Find and Replace nie rozwiąże problemu?
Pentax LX
Canon 1Ds Mark III + Canon 5D Mark III
Zenitar 16/2.8 | Irix 15/2.4 | Sigma ART 20/1.4 | Canon 24/1.4L II
Sigma ART 50/1.4 | Canon 85/1.2L | Canon 135/2L | Canon 400/2.8L
tomecki napisał/a:Chodzi o to żeby np: na pierwszej stronie napisać jakiś wyraz powiedzmy Pentax, na stronie np 2 i 7 mam napisany również ten sam wyraz i teraz: edytuje wyraz Pentax i zamiast niego wpisuję np: tereferek i chcę aby automagicznie pozostałe wyrazy Pentax zostały zmienione na tereferek, jak tego dokonać? Jakieś odnośniki, zakładki, może macie jakieś koncepcję?
MZ-5n + Fg, FA28-70, Sunpak MZ440AF-PT
Flexaret VI
TLu napisał/a:Zmień worda na LaTeXa
Korba napisał/a:TLu napisał/a:Zmień worda na LaTeXa
Nie ma potrzeby. Worda też da się używać do czegoś więcej niż pisanie listów urzędowych, zatem też da się też spełnić życzenie Tomeckiego .
Korba napisał/a:Na przykład tak:
[zaznaczanie, bieganie po menu, klikanie, odświeżanie]
Flexaret VI
TLu napisał/a:Ale poco się męczyć
Korba napisał/a:TLu napisał/a:Ale poco się męczyć
A LaTeX to sam wie, co Ty chcesz zrobić? Nie musisz nic klikać, zaznaczać, biegać po menu?
Korba napisał/a:
A tak po prawdzie, w Wordzie, którego niekiedy zdarza mi się przeklinać kilka razy na godzinę,
Korba napisał/a:wiele skomplikowanych czynności da się wykonać bardzo prosto, choć... wcześniej trzeba sobie napisać odpowiednie makro .
Korba napisał/a:Trochę poczytałem i widzę, że w LaTeX-ie rzeczywiście nie biega się po menu i nie klika, tylko klepie kod, co przypomina mi tworzenie stron internetowych w Notatniku. Można, ale po co się męczyć .
Flexaret VI
TLu napisał/a:Makra są zaszyte w dokumencie, czy można je używać uniwersalnie?
"Les adultes sont déserteurs" - L'enfance, J. Brel
"Dorośli są dezerterami" - L'enfance (Dzieciństwo), J. Brel