K-7+DA16-45mm F/4+SMC FA-P 50mm 1.4+SMC-M 85mm F/2+Sigma 105mm EX F2.8+FA 80-320+Metz 48 AF-1
StarskiPL napisał/a:Jeśli masz zamiar kupić SB-600 do K100D to opanuj się :) Kasa w błoto.
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - malutki dron
StarskiPL napisał/a:Jeśli masz zamiar kupić SB-600 do K100D to opanuj się :) Kasa w błoto.
plwk napisał/a:O kupowaniu Bomber nic nie wspomina a jeśli chodzi o podpinanie to w jednym z wątków ktoś wspominał, że podpinał nikonowską lampę do pentaksa i automatyka lampy działała.
Cambo
LukD
Pentax K100D + kit + Pancolar 1.8/50 + Tamron 70-300 + Starblitz 3800 DFS + inne graty
Świecisz światła mijania całą dobę? Dowiedz się, kto naprawdę na tym zyskuje.
LukD napisał/a:Światłomierza do utomatyki na tej lampie nie widać,
Cambo
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - malutki dron
LukD
Pentax K100D + kit + Pancolar 1.8/50 + Tamron 70-300 + Starblitz 3800 DFS + inne graty
Zabawki w kolorze żółto-czarnym i trochę zielonego
Ja jestem bardzo dobrym fotografem, tylko mój aparat jeszcze o tym nie wie.
K-7+DA16-45mm F/4+SMC FA-P 50mm 1.4+SMC-M 85mm F/2+Sigma 105mm EX F2.8+FA 80-320+Metz 48 AF-1
Cambo
Czy ktoś mógłby to jeszcze potwierdzić? Sonny w tym wątku pisał, że stopki Nikona i Pentaxa mają styki dedykacji w tych samych miejscach.LukD napisał/a:styki dedykacyjne lampy do N. nie trafiają w styki sanek P
Parowóz, widziałem parowóz!!!
Ijon napisał/a:Czy ktoś mógłby to jeszcze potwierdzić? Sonny w tym wątku pisał, że stopki Nikona i Pentaxa mają styki dedykacji w tych samych miejscach.LukD napisał/a:styki dedykacyjne lampy do N. nie trafiają w styki sanek P
milo napisał/a:Podpowiem... swiatlomierz jest za czerwona szybka...
CytatNo non-TTL "A" mode. This is the mode you'd use with a film camera made before 1979, but since the mode isn't here just use manual for historical cameras.
LukD
LukD napisał/a:
Pudło. Światłomierza brak.
Cambo
milo napisał/a:LukD napisał/a:
Pudło. Światłomierza brak.