piotrecius  Dołączył: 31 Gru 2006
A jakim softem skanujesz? Jeśli VueScan to zakup nowego skanera może nie rozwiązać problemu. Słyszałem, że VueScan nie współpracuje z Win7 przy skanach negatywów (a może ogólnie materiałów transparentnych?).
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
piotrecius napisał/a:
Słyszałem, że VueScan nie współpracuje z Win7 przy skanach negatywów (a może ogólnie materiałów transparentnych?)

Był tu opisywany taki przypadek ale dotyczył konkretnego modelu skanera. Dla Epsona V300 nie jest pokazany żaden problem http://www.hamrick.com/vu...ction_v300.html
 

BAN gucio-59  Dołączył: 24 Lut 2007
Dzwoniłem do Firmy u której kupiłem skaner i nie ma problemu, współpracuje z Win 7, a sterowniki są na stronie Epson.pl i po problemie już jest wysyłany do mnie, około 25 maja dotrze...

[ Dodano: 2010-05-14, 15:56 ]
plwk, Dzięki...

[ Dodano: 2010-05-25, 23:56 ]
Skaner dotarł dziś do mnie, jest ok! Dzięki za pomoc w wyborze, bo wybór myślę jest bardzo dobry. :lol:

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach